2011. november 18., péntek

Édesapám születésnapján....


Ma egész nap alkottam és édesapámra gondolta....
Ha Ők (édesanyámmal) is itt lettek volna, a mézes illat keveredett volna a hazai ételek illatával, és édesapám jót játszott volna az unokáival. Segíteni és unokázni szoktak ide jönni, és adja az Isten, hogy még sokáig tudjanak jönni... 






Ezeket egy pár nap múlva fogom készre sütni


Nekem nincs két egyforma mézesem és el se tudom "mondani" mennyire szeretek újakat kitalálni.         
Évközben még lapozgatom a mézes könyveimet, naptáraimat, a könyvtárból kikölcsönzötteket, de ilyenkor elő se veszem őket, hogy ne befolyásoljanak, és újak, mindig újak szülessenek. Ha behunyom a szemem, madarakat, virágokat, életfákat, szíveket látok.  
A mézes tésztával rendszeresen kísérletezek. Most már táblázatba vezetem a receptjeimet, a sütési körülményeket. Nincs titkos receptem. Bárcsak lenne, mint annak a felvidéki néninek, aki megmutatta nekem egy pár évvel ezelőtt a mézeskalács készítésének a csínját-bínját.( Csak a féltve őrzött receptjét nem árulta el.)
Hát ezért kísérletezgetek én, hogy legyen egy titkos receptem, mint egy igazi mézeskalácssütőnek. Lehet, hogy egyszer az leszek? 







2011. NOVEMBER 23., SZERDA


Ma is diszitettem...
És közbe finomakat főztem a fiaimnak. Nemsokára megjönnek farkaséhesen. Ők nem napközisek, hogy minél többet lehessünk együtt és itthon ehessenek.
Jók ezek a csendes, nyugodt hétköznapi délelőttök, amikor itthon teszek- veszek a  családomért, és bőven belefér az időmbe az alkotás, olvasás és most már a blogolás is. 








2011. DECEMBER 13., KEDD


Mézes ablakdíszek iskolánk karácsonyi vásárára








   És egy kis tavaszt is becsempészek majd ebbe a vásárba...






2011.DECEMBER 15., CSÜTÖRTÖK


 Ajándék ajándék hátán...








Szeretetre méltó vendégeket fogadtam otthonomban a tegnap. Szívet melengető a kedvességük, jóságuk. Érdekesek is számomra, mert az egyik amerikai, a másik pedig kanadai. Elhalmoztak ajándékokkal, így van egy kis " Amerika és Kanada " otthonomban és szívemben.
Megleptem őket egy közös hungarikumos nemezeléssel. Matyó és kalocsai mintás szappanokat söndörgettünk együtt. Remélem, hogy majd hírünket viszik a " nagyvilágban" ...






2011. DECEMBER 16., PÉNTEK


Édesanyám születésnapján és 16. házassági évfordulónkon...







2 megjegyzés:

  1. Ez egy gyönyörű szép blog! Nagyon jó érzés ennyi szépet látni egy helyen, köszönöm...

    VálaszTörlés
  2. Olyan kedvesen dicsérsz... Jól esik.

    VálaszTörlés