2012. január 27., péntek

Küllők közé szőtt rózsáim és emlékeim













Ötödikes gyerekeket tanítottam küllők közé rózsát szőni. Malomjátékot készítettünk együtt (ajándék a szülőknek). Jó volt nézni, ahogy a kis kezeikkel dolgoztak. Nem volt könnyű ( a polár anyag és a vastag tű nehezen fért össze), de mindenkinek sikerült. 
Egy pár nap múlva egy kislány jött hozzám mosolyogva azzal, hogy rózsákkal díszítette babaruháit. 
Valahogy úgy volt, hogy én tanítottam őket, és ők nagy örömöt szereztek nekem... 


Ötödikes gyerek ajándéka szüleinek





2012. JANUÁR 28.,  SZOMBAT


Attila gyurmázik és én főzök. Szép napsütéses szombatunk van. Már a reggelem is mesésen telt. Amíg a gyerekek felkeltek, kávéztam, horgoltam, gondolataimmal játszadoztam. Szebb lett a mécsestartóm mint valaha. Illik a hangulatomhoz, a jókedvemhez.







Attilám is vidám. Madarak, virágok, fák a kis buksijában és kezeiben.






Ha elkészítenéd a horgolt mécsestartó"köntöst"...


9 megjegyzés:

  1. Na,még 1x!: el vagyok lágyulva ettől a malomtól!!!!!!Tüneményes!
    A rózsa gyönyörű,nagyon köszönöm a bemutatót!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Pár perccel ezelőtt óriásit ujjongtam,mert felfedeztem a blogodat!köszönöm...most majd fogom követni..erről a malomról pedig azt tudom mondani,hogy hétvégén JÁTSZANI fogunk(ha el nem felejtettük már!)...:)meg még kellene valamiből improvizálni is ...:)

      Törlés
  4. Kedves Tulipánt!:-) Végig olvastam a blogodat és sajnáltam, hogy nem tartott tovább. Csodálatos amit alkotsz, legyen az mézeskalács, nemezelés, horgolás vagy hímzés. Köszönöm a leírásokat is, igazi kincsek ezek, és persze ösztönzőleg hatnak az olvasóra. Szaladok is haza....(négykor)
    Szeretettel üdvözöllek Csilla

    VálaszTörlés
  5. Kedves Tulipánt,
    azért ilyen csodálatosak az alkotásaid, mert gyönyörű a lelked.
    Én is végignéztem, és tényleg kár, hogy nem tartott tovább.
    Szeretettel:
    Görgina

    VálaszTörlés
  6. Kedves Tulipánt,
    úgy örülök, hogy itt lehetek.Nagyon szép itt nálad, maradok :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép és ötletes, köszönöm, hogy megosztottad, azt hiszem, én is kipróbálom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves blogos társaim!

      Örömömre szolgál, hogy örömöt szereztem nektek...
      Köszönöm, hogy írtatok.

      Törlés