2012. január 31., kedd

Tavaszi színek téli vidám hangulatomhoz, sok-sok ötlettel...












Esténként, a Kossuth Rádiót hallgatva, nagyon szeretek  horgolni. Általában ilyenkor már mindenki alszik a házban, de az én kezeim "járnak", gondolataim szárnyalnak. Az otthon melege, békéje érezhető. Ilyen esti hangulatban horgoltam mostanában sok-sok egyszínű, kör alakú poháralátétet. Annyira szépek ezek a tavaszi színek így együtt...
Mire reggel felkeltem , már tudtam, hogy nem csak a bögrék fognak örvendeni az alátéteknek, hanem a mécses és az asztal is. Miután elcsendesedett a ház, és csak Borival maradtam, kis csokrokkal összekötöttem az alátéteket és lett egy asztalterítőm. A mécsest is nagyon könnyű volt "felöltöztetni", csak a nagy tűt kellett megtaláljam hozzá. Lehetne ezekre a "körökre" hímezni is ? Majd egyszer talán...



Vidámságomnak különleges oka van. Újból tanulok, de nem akármit, hanem egy gyönyörű, régi mesterséget. Olyan érzésem van, mint kislány koromban, amikor ruhatervező szerettem volna lenni. Valóra váltak az akkori álmaim, majd a későbbiek is, a gyerekek megszületésével. Vajon most mit fog hozni a jövő...  




10 megjegyzés:

  1. Hű de gyönyörűséges dolgok vannak itt!
    Láttam már, hogy horgolt alapra hímeztek :), kíváncsi leszek majd a tiédre :)

    VálaszTörlés
  2. Úgy örülök,hogy tetszik neked. A mankás dolgok igazán gyönyörűségesek...

    VálaszTörlés
  3. A mai napom örömpirulája :) Mármint az, hogy ráakadtam erre a csodaszép, igényes és egyben hagyományőrző munkák sokaságát tartalmazó blogra! Mondja egy erdélyi... :)

    VálaszTörlés
  4. Kukkints ide be, hímzett köröcskék :) www.hakenenmeer.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Kedves Rita!
    Köszönöm, hogy rám gondoltál, és írtál.

    VálaszTörlés
  6. A megjelenés napján akartam megjegyzést hagyni nálad, de eddig nem sikerült elküldeni.
    Az a kis kerek tulipános alkotásod nagyon tetszik.
    Talán zománcoztad?

    VálaszTörlés
  7. Igen, zománcoztam. Örülök, hogy tetszik.

    VálaszTörlés
  8. Nálunk is a zománc a nagy kedvenc, no nem az enyém, hanem a fafaragóé.
    Az enyém a horgolás lett, lassan, de biztosan haladok a virág és sapkakészítés berkeiben...

    Szépek a kezed nyomát őrző tárgyak!

    VálaszTörlés